Lid worden

Welkom bij onze scouts! Op deze pagina vind je alle informatie terug om je in te schrijven.

Oude leden (jaarlijks verplicht)

Hiervoor krijg je aan het begin van elk scoutsjaar een herinneringsmail van de groepsleiding.

1. Stort het lidgeld op rekeningnummer BE72 7370 6151 4716 (opgelet: nieuwe rekeningnummer!): €70 voor het eerste kind, €65 voor elke jongere broer/zus

2. Vermeld NAAM en TAK van elk kind in de mededeling

Nieuwe leden

Je mag telkens 3 keer proberen alvorens we je vragen om je in te schrijven. Pas als je zeker bent dat je graag lid wordt bij onze scouts zullen we verder gaan met de inschrijving.

Vanaf dit jaar gaan we de inschrijvingen echter anders aanpakken. Omdat het voor ons moeilijk is om doorheen het jaar alle mails en mogelijke inschrijvingen bij te houden, zullen we met een inschrijvingsperiode gaan werken. Wij geven elk jaar voorrang aan broers of zussen van leden die al een plaatsje op onze scouts hebben. Dit is voor ouders praktisch gemakkelijker. Zij zullen dan ook de kans hebben om in juli in te schrijven. Voor nieuwkomers zullen we het inschrijvingsformulier hier op de website de gehele maand augustus openstellen om zo inschrijvingen te ontvangen. Hopelijk tot dan!

(Het invullen van het formulier is echter niet definitief. Wacht op een bevestigingsmail van de groepsleiding met instructies.)

Nieuwe leden, die al scoutservaring hebben bij scouts Bunt

Wanneer je jezelf (na een periode er tussenuit) terug wil inschrijven, contacteer je best de groepsleiding via groepsleiding@scoutsbunt.be. Je ontvangt een bevestigingsmail met instructies.