Over ons

Hey jij daar! Wij zijn scouts Bunt Ekeren, een super leuke bende van zo'n 280 leden en 58 enthousiaste leiders/leidsters.

Wanneer?

Elke zondag, behalve de tweede van de maand, ben je om 14u welkom op de terreinen van scouts Bunt. Om 17u mag je moe maar voldaan, met een hoop gekke verhalen, terug naar huis. Oudere takken kunnen ook vergadering hebben vanaf 10u.

Raadpleeg ons activiteitenprogramma in de progisco!

Wat doe je daar eigenlijk?

Spelletjes spelen, nieuwe vrienden maken, zot doen, uitdagingen aangaan, knutselen, uitstappen doen, op weekend gaan, een zot kamp beleven en nog zo veel meer!

Voor wie?

Iedereen van 6 t.e.m. 17 jaar kan zich als lid aansluiten. De eerste 2 jaren als kapoen zijn gemengd. Hierna worden jongens en meisje opgesplitst. Meer informatie hierover vind je onder 'takken'.

Vragen?

De leiding en groepsleiding staan elke zondag voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden of stuur ons een mailtje naar groepsleiding@scoutsbunt.be! Verder zijn we ook te vinden op verschillende social media zoals Facebook en Instagram.

Hopelijk tot snel!

Een stevige linker